Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Pizza!!!

Av Angelo Strömberg - 5 januari 2011 15:38

Hej hej. Vad gör allal fisar idag då. Jag gör inte mycket. Ska snart äta pizza. Så jävla gott. Vi är ingen pizza familj om ni fattar vad jag menar. Asså ni vet en sådan familj som äter pizza en gång i veckan varje vecka hela året om. Så man blir helt galen när man ska äta pizza. Brukar ni också äta pizza hela tiden eller skär ni ner på det som vi gör. Men nu kom min älskade bror.





Puss      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelo Strömberg - 26 januari 2011 15:59

Hej hej. Vad gör alla barn i dag kanske inte bara barn utan gamla som unga :). Jag gör inte mycket pratar med en tjej som heter ..... XD Det är den nya tjejen. Hon ska kanske sova hos mig men det får vi se.  Vi ska säkert ha det jätte roligt. Hoppas ...

Av Angelo Strömberg - 23 januari 2011 18:39

Hej hej. Jag mår uselt efter som jag inte har lagt upp så mycket eller varit så uppdaterad men det första jag gör det är att skylla i från mig så är jag och jag tänker skylla på min datan i detta fall men det är så här att den inte har fungerat som d...

Av Angelo Strömberg - 17 januari 2011 18:17

Hej hej. Det var inte meningen att skriva så som rubrik. Kollar påp vad blir det för mat. Sandras kompisar är här eller det är bara en kompis som är här om ni undrar vem Sandra är så är det min syster hon har en blogg eller så hade hon en. Jag vet in...

Av Angelo Strömberg - 15 januari 2011 22:13

Hej hej. Vad gör alla änglar idag då. Jag göra inte mycket jag har ''lekt'' med mina kompisar och imorgon ska jag nog åka skridskor. Det är en grej ingen vet om mig att jag gillar skridskor men det kanske inte verkar så men så är de. Mamma och pappa ...

Av Angelo Strömberg - 14 januari 2011 20:09

  Hej hej. Vad gör alla. Jag sitter hemma hos LG. Asså jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivt men min data är paj hemma. Eller inte paj det går inte att skriva så jag får skriva hemma hos LG så det är jag LG och en tjej som jag skriver heter DG...

Presentation


Hej hej=)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards